Koszyk

0 0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty
> Reklamacje
Reklamacje
  1. W przypadku wad lub niezgodności towaru z umową, kupującemu przysługuje uprawnienie do reklamacji towaru poprzez zawiadomienie sprzedającego drogą poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@ceberd.pl lub  pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny Serwisu: Zakrzewo, ul. Przemysłowa 1, 62-070 Dopiewo
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane:
    • imię i nazwisko
    • adres do korespondencji (również adres e-mail oraz numer telefonu)
    • przedmiot reklamacji
    • przyczynę reklamacji
    • podpis (tylko w przypadku reklamacji składanej pocztą)
  3. Reklamacje rozpatrywane będą przez Sprzedającego niezwłocznie.
  4. O rezultacie reklamacji Sprzedający poinformuje Użytkownika na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku korespondencji listownej - na adres wskazany przez Użytkownika.
  5. W razie uwzględnienia reklamacji, Sprzedający zobowiązuje się uzgodnić termin i tryb naprawy towaru lub wymiany towaru wolny od wad - a jeżeli nie jest to możliwe - obniżenia ceny.
  6. Jeżeli wada rzeczy sprzedanej jest istotna, konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
Newsletter
Szablon autorstwa: GTECH
© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®