Reklamacje i zwroty
- W przypadku wad lub niezgodności towaru z umową, kupującemu przysługuje uprawnienie do reklamacji towaru poprzez zawiadomienie sprzedającego drogą poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@ceberd.pl lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny Serwisu: Zakrzewo, ul. Przemysłowa 1, 62-070 Dopiewo
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko
- adres do korespondencji (również adres e-mail oraz numer telefonu)
- przedmiot reklamacji
- przyczynę reklamacji
- podpis (tylko w przypadku reklamacji składanej pocztą)
- Reklamacje rozpatrywane będą przez Sprzedającego niezwłocznie.
- O rezultacie reklamacji Sprzedający poinformuje Użytkownika na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku korespondencji listownej - na adres wskazany przez Użytkownika.
- W razie uwzględnienia reklamacji, Sprzedający zobowiązuje się uzgodnić termin i tryb naprawy towaru lub wymiany towaru wolny od wad - a jeżeli nie jest to możliwe - obniżenia ceny.
- Jeżeli wada rzeczy sprzedanej jest istotna, konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
Data aktualizacji: 2018-03-14 13:07:00